tisdag 30 juni 2009

Jag vill göra så mycket, jag vill göra allt!

Igår och nu på morgonen har jag suttit och tittat runt på massor av olika pudel- och hundbloggar. Man blir så inspirerad! Det är så himla mycket som jag vill göra med Zoë, framförallt ralllydnad som jag och Sofia tänkte gå kurs i tillsammans i höst/vinter. Men viltspår har jag ju också "alltid" velat pröva och nu blev jag till och med lite (eller ganska mycket) sugen på agiity! Jag som inte ville göra det när jag gick kurs med Geisha för tre år sen. :P Men man måste ju få ändra sig, eller hur? Det jobbiga är ju att jag vet att om jag inte har någon att träna med, så blir jag slö och så rinner det ut i sanden. Får försöka dra med Sofia på agility och viltspår också. ;) Åh, ställa ut vill jag också göra! Längtar till jag får hem en liten valp och kan ställa ut den. Om allt går som det ska hoppas jag på en liten fodervalp i februari-mars...


Idag är sista dagen som jag promenerar med Fanny. Känns riktigt vemodigt! Hon är en härlig tant. :) Visst är hon fin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar