söndag 28 juni 2009

Längtar

Åh, vad jag längtar tills jag kan börja träna med Zoë igen! Det är så tråkigt att allt står helt stilla bara för att vi gör det här testet om hon tål färskfodret. Nästa vecka har hon ätit fodret i fyra veckor utan att visa allergisymptom (klia upp sår vid nacken, i hennes fall). Det borde väl räcka? Veterinären sa att vi skulle pröva i ca fem veckor för att vara helt säkra. Jag ska försöka få tag i henne nästa vecka och se om jag kan få börja fasa in andra saker (godis).

Det som jag främst saknar är skvallerträningen. Det går inte att träna utan godis. Åtminstone inte med Zoë, för hon är inte så intresserad av leksaker. Särskilt inte när hon ser en hund. Men det är ju massor av annat också som jag vill komma igång och träna! T.ex. behöver jag ju någon att träna Hundens Hus-övningarna på. Zoë är ju min testkanin. :P

Blä, det är så tråkigt att inte kunna göra någonting! Inte kan man träna med maten heller, den vill jag definitivt inte ta i och glöm "godis i munnen"-övningar!

Så, nu har jag i alla fall fått skriva av mig lite. Här är en bild på Zoë när hon var åtta veckor, liten och "oförstörd":

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar