söndag 19 juli 2009

Dålig matte!

Oj, vad jag känner mig dålig som inte har tränat något med Zoë på hela helgen. Måste se till att köra lite filten-träning eller någonting, nu på kvällen. Imorgon åker jag in till stan och lämnar Zoë här ute med farmor i några dagar då jag och Micke ska till Kolmården. Det ska nog gå bra och vi kommer ha så roligt på djurparken! :)

Zoë har kliat upp såret där Geisha bet henne för ett tag sedan. Det var mitt fel, jag rakade henne för några dagar sedan och då blev huden irriterad igen. Så nu är det tratt på tills det är helt läkt! Vill inte se några mer sår, nu får det räcka. Annars händer det som sagt väldigt, väldigt lite. Tror nästan att Zoë tycker det är tråkigt att Micke har åkt hem.Hon tycker så mycket om honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar