söndag 9 augusti 2009

"Dra undan täcket"-film

Nu har vi tränat mer på att Zoë ska dra undan täcket och det går både bra och dåligt! :P Hon har verkligen fattat att hon ska bita och dra i täckhörnet, däremot har jag oavsiktligen lyckats "shejpa" henne att sitta ner på sidan när hon gör det... Vilket innebär att hon inte kan dra täcket så långt eftersom hon sitter ner. Får försöka åtgärda det på något sätt... Men det ser ganska gulligt ut som det är! Eller vad tycker ni?



Många för sena klickningar där, jag vet! Måste bättra mig med det, flera gånger klickade jag precis när hon släppt täcket, aja baja!

Idag har vi också gått på långpromenad. Pappa var här på besök så vi tog en prommis när han skulle åka hem. Vad mycket snabbare det går när man är två! 45 minuter kändes som tio. :D Totalt var vi väl ute i ca 1½ timme, men bara sista biten blev det rask takt.

Imorgon tänkte jag åka in till stan och handla lite, så på morgonen blir det en rejäl promenad tänkte jag, eftersom Zoë får stanna hemma. Ska se till att träna lite klicker också så att hon är trött både i kroppen och i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar