onsdag 30 december 2009

Julen är över - 2010 here we come!

Länge sen jag uppdaterade bloggen nu. Det har varit så mycket nu runt jul så jag har bara inte orkat! Har inte blivit mycket träning heller får jag erkänna, förutom koppelträningen. Annars har vi mest slappat här hemma.

Julen firade vi hos pappa i stan, det var jättetrevligt. Katterna fick en stickad råtta som jag gjort till dem med kattmynta i. Mini-Maja blev alldeles galen! Här kommer lite bilder och videoklipp från julen:

 
 

 
 
 
 


Igår åkte jag och Zoë ut till Täby och Sofia. Vi tog en promenad, god middag (tacos!) och tittade på en film - och pratade hund förstås! Sen sov vi över och så var det upp tidigt (enligt min mening ;) ) för att hinna med bussen. Det blev bara en bild från övernattingen! Ojoj. Kameran fick vila. :P

1 kommentar: