måndag 31 maj 2010

Whippet-valp-vaktande

Idag har jag och Zoë passat lilla 4 (?) månaders-valpen Jasmine. Det var en ganska händelsefattig dag faktiskt, men rätt skönt ändå. Lilla Jasmine har gjort illa ett ben, och dessutom är hon ju fortfarande en bebis, så det har inte blivit några promenader alls utan bara små kisspauser ute på gräsmattan. Lite bilder har det blivit i alla fall.
 
"Matteeee, kom tillbaka!"


"Du tänker inte ta mitt ben väl?"

 "Vi är kompisar."


"Jag kan gå fint i koppel!"

"Och så kan jag dra också!"

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina bilder och roliga också:D Haha!Sött när de två sover bredvid varandra hihi. Jasmine haltar fortfarande faktiskt, nej nu har jag 20 min på mig innan jag MÅSTE sova- tidigt imorgon ju:) SES! KRAM:D

    SvaraRadera
  2. Jasmine blir förresten 4 månader precis imorgon:) Hihi!

    SvaraRadera