lördag 12 juni 2010

Viltspårsplaner

Jag har kommit på att jag och Zoë ska testa viltspår! Men eftersom jag är ungefär motsatsen till förmögen, blir det ingen kurs. Däremot har Sofia nyligen gått en viltspårskurs så hon har ställt upp på att hjälpa mig lite. Först och främst ska jag få fatt i en klöv och lite blod, sen ska vi sätta igång! Det ska bli sååå spännande att se hur Zoë reagerar ,men jag har på känn att hon kommer tycka att det är spännande. Hon har ju gjort en del godisspår förut, så hon kan i alla fall följa en lukt utan att kollra bort sig totalt, det är ju bra i alla fall.

Igår passade jag Jasmine för sista gången den här månaden. Vi åkte hem till Sofia och lämnade Jasmine, och stannade på middag och 5-6 avsnitt av Sex and The City. Tjejkväll FTW! Sen blev jag och Zoë hämtade med bil av Michael. Pojkvän FTW! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar