måndag 4 oktober 2010

Hundträningsgrupp och långprommis

Puh, jag och Zoë har precis kommit hem från en kvällpromenad! Jobbigt väder (eller snarare dumma kläder) när man kommer in med svettig nacke/rygg och iskalla ben. Men jag känner mig i alla fall duktig och Zoë verkar nöjd.

Tidigare idag så åkte jag och Duva till Sofia för att vara med på ännu en hundträningsträff. Idag blev det lite kontakt, hundmöten, inkallning och en himla massa passivitetsträning. Precis det vi behöver! Här kommer lite bilder och ett par filmklipp.

















Här får Anjelika och Humle till en klockren inkallning:



Och här tränar Fanny och Toby slalom:



2 kommentarer:

  1. Jag antar att jag får ta två bilder av dig?:)

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att ses igår och vilka fina bilder du tagit! Roligt att du filmade också! Jag trodde Toby tyckte slalom var tråkigt men han ser ju faktiskt ut att tycka det är riktigt roligt, betydligt roligare än den trista leksaken... haha

    SvaraRadera