lördag 23 oktober 2010

Pudligt påslakan!

För någon vecka sedan fick jag hem ett paket med kläder och annat smått och gott som jag beställt på H&M. Jag brukar göra en "raid" på våren och en på hösten när jag känner att klädförrådet börjar sina. Den här gången hittade jag till min stora glädje också ett underbart påslakanset med pudlar på! Kan det bli bättre? Hela sängen full av plaskhundar! 199 kr för ett påslakan och ett örngott. Synd bara att man inte kan köpa örngotten separat, för jag skulle vilja ha fler. Vi har fem kuddar i vår 120-säng... Nu när jag tänker på det så kanske det går att köpa i H&M-butik, någon som vet? Skulle gärna ha fyra örngott till!


2 kommentarer:

  1. Haha skulle skrivit kommentaren på bilderna tagna på er skogspromenad -men påslakanen är jue också fina!

    SvaraRadera