tisdag 23 november 2010

Duvas triumf

Idag har det blivit många inlägg! Jag har känt mig extra inspirerad helt enkelt. Och imorgon ska jag och Duva till Sofia med whipparna efter jobbet, för att ha lite myskväll och babbla hund. Alltid roligt! Här kommer ett litet filmklipp från alldeles nyss här på kvällskvisten. Jag hade precis hittat en boll som varit försvunnen under några veckor om inte månader. Gissa om den var poppis!


Och ja... Zoë är klippt i något som i alla fall ska likna en pudelfrisyr. Til mitt försvar har jag aldrig försökt det förut! I alla fall inte utan att raka ner det direkt. ;)

2 kommentarer:

  1. Blir kul att ni kommer till oss ikväll:) Va längesen, förrutom på kursen då:)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, vad kul! Hon har allt lite pondus lilla Zoe! Men till slut vågade Duva ta den!

    SvaraRadera