fredag 26 november 2010

Inget vetbesök

Det blev inget veterinärbesök för Duva igår, dreglandet försvann över natten. Skönt! Hon måste väl ha fått i sig något, men jag har då inte en susning om vad.

Idag flyttar Zoë! Ja inte permanent förstås. ;) Hon ska spendera helgen hos familjen där jag jobbar som barnflicka. Hon är väldigt omtyckt där, så jag gissar att hon kommer bli bortskämd med lek och gos och uppmärksamhet. Och här hemma kommer väl Duva bli ännu mer bortskämd än vanligt antar jag. :D


- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att det gick över! :-)

    SvaraRadera
  2. Vad bra att det gick över för Duva! OJ när jag läste snabbt trodde jag att Zoe skulle flytta till dem på riktiiigt. Aah:) Kul för henne att åka bort o bli bortskämd:) Jag "lånade" ut Safira över dagen till en familj, nyttigt både för matte o hund... fast jag saknade henne så en dag är maaaax hihi!

    SvaraRadera