måndag 27 december 2010

Mys hos Sofia

Ikväll har jag och Duva varit hemma hos Sofia och whipparna i deras nya, fina lägenhet. Det var väldigt trevligt, i alla fall för mattarna. Hundarna däremot hade ett himla sjå att komma fram till var de stod. Båda whipparna morrade åt Duva när hon kom och spanade in deras sovplatser i soffan, och av Safira fick hon sig faktisk ett bett i nosen! Inte för att hon blev mycket försiktigare av det. Den hör lilla damen behöver träna hundspråk, börjar jag inse! Nu ska vi i alla fall hem och sova gott. :)




- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ni kanske ska försöka er på teenage talk på Hundens Hus. Jag tyckte att det var jätteintressant, roligt och nyttigt för fetläppen. Jag vet inte om Alfons är för gammal för att delta nu men annars så vore det roligt om vi kunde g tillsammans för jag vill gärna göra om det en gång till.

    SvaraRadera