onsdag 25 maj 2011

Ingen rallylydnad

Igår var det rallylydnadskurs igen, men vi kom aldrig iväg dit. Kände att prio ett är att bli frisk till på lördag så jag satt hemma och kurerade mig istället. Vilket i slutändan innebar att Michael körde mig till Väsby och köpte en McFlurry Ballerina (otroligt god!) till mig. Jag har den bästa sambon i världen.

Det blev också lite bra bilträning för Duva. Hon är ju egentligen ganska van vid det här laget, men hon har en jobbig vana att sitta där bak i buren och pipa den första minuten. Igår var hon helt tyst (vi glömde till och med att vi hade henne med)! Så det var mycket bra. Kanske är de där pip-fasonerna på väg bort äntligen?

- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Stackare som har en sån seg förkylning! Hoppas du blir bra snart. Åh jag åt också McFlurry ballerina igår, muums vad god den va! :)

    SvaraRadera