fredag 24 juli 2009

Promenad till Abborrkroken

Idag har jag, pappa och hundarna tagit en promenad till Abborrkroken och köpt lite kakor. Vi var ute i en timme och tjugo minuter ungefär. Trevligt var det! Vädret var bra också, inte för varmt och inte för kallt. Här är en bild på vattnet man går förbi på Abborrkroksvägen. Badviken heter det tror jag.



Zoë hade mycket bråttom! Det blev mycket "hit-träning" eftersom det var en hel del bilar.



Här tvingar jag pappa och hundarna att posera. Ser de nöjda ut? :P





När vi kom till affären fick jag och hundarna vänta utanför. Kändes smartare att göra så än att de skulle sitta där ute och tjuta. Jag har fortfarande inte tränat Zoë med det! Ska göra det imorgon. Kanske. :P Geisha var fullt upptagen med att kolla efter pappa, så henne var det inte så lätt att få bild på.





Abborrkrokens brygga.



Affären (och den underbara skylten där det står "Abborr krogen", hihi!).



Hundarna spanar fortfarand efter pappa.



På väg hem.



Söta små vägar och grönskande trädgårdar finns det gott om här ute på landet, det ska gudarna veta. Börjar faktiskt trivas riktigt bra här ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar