fredag 7 augusti 2009

Några bilder från den här veckan

Det har inte hänt så mycket "hund-relaterat" den här veckan, men jag laddade in bilderna från kameran nu och tänkte att jag kan lägga upp några stycken ändå. Första bilden föreställer Geisha som måste hållas här på övervåningen med "våld" när farmor inte är hemma. Annars sitter hon på nedervåningen och ylar. Snacka om att de fått ett för starkt band! Men idag är hon i alla fall med farmor i Nacka, så hon är nog nöjd och glad!



I onsdags åkte vi hem till Micke. Vi tog med oss båda vovvarna för att på vägen hem lämna Geisha hos pappa. I början pep de lite och fånade sig, de åker ju nästan aldrig bil. Men efter några minuter blev de faktiskt lugnare än vad jag hade väntat. Särskilt med tanke på att de var tvugna att sitta där bak själva! Zoë brukar alltid annars få sitta i mitt knä. Och Geisha har jag inte åkt bil med på år och dar.





Min semester-skäggiga pojkvän...



På kvällen kom Mickes kompisar Mackan och Grönis över och tittade på film. Det var en relativt ny Clintan-film som jag inte vet vad den heter. Men den var helt okej faktiskt! Väldigt skum, men bra. När det sedan blivit mörkt (klockan var väl halv tolv eller något sånt) följde jag med dem när de skulle ut och elda. Det var första gången jag såg det "live" - riktigt häftigt! Även om jag blev lite rädd några gånger när de tappade eller bara klantade sig rent allmänt. :P

I och med att det var så mörkt och jag inte ville ta kort med blixt blev det inga bra bilder. Men för att ni överhuvudtaget ska veta vad jag pratar om kommer i alla fall två suddiga bilder på min duktiga Micke:





Bara måste ju lägga upp ett filmklipp också, jag hoppas att killarna inte misstycker:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar