måndag 26 oktober 2009

Mysig helg inne i stan

Hela den här helgen har bara varit en riktig mys-helg som jag spenderat med Micke, Zoë och katterna i pappas lägenhet. Pappa och Petra är i USA så jag är kattvakt. Vi har inte gjort något speciellt, mest ätit god mat, tittat på tv och slappat. Förhoppningsvis kan vi göra om det nästa helg!

Både lördag och söndag vaknade jag väldigt tidigt (för att vara mig). På lördagen bakade jag bröd tills Micke vaknade och på söndagen vek jag tvätt. Kände mig väldigt duktig och huslig. :p Zoë, som älskar Micke, var helt och hållet nöjd med att få ligga i soffan hos honom, så jag kunde fokusera på mitt utan att tänka på henne. Ganska skönt faktiskt.



Sen tog jag några bilder på katterna också för att skicka till Petra, som jag säkert tror saknar dem "over there". Tyvärr är katter inte lika benägna som hundar att sitta stilla för att bli fotograferade, så de var lite kluriga att få med på bild...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar