torsdag 26 november 2009

Promenader och koppelträning

Äntligen kan jag uppdatera med ett "vanligt" blogginlägg! Det har hänt flera roliga saker de senaste dagarna men jag ska försöka fatta mig kort.

För några dagar sedan sponsrade pappa mig med ett par nya gummistövlar och jag lovade både honom och mig själv att nu ska det bli ordentliga promenader igen! Så varje dag den här veckan har vi gått på lite längre promenader, jag och Zoë, och det har verkligen varit jättebra för oss! Jag kan inte påstå att jag alltid är road av det, jag tycker mest att promenader är tråkiga. Men det viktiga är att de blir av! I förrgår fick jag dock tillfälle att fota lite och det livar alltid upp stämningen. Vi gick ner till en badplats här i närheten och busade lite. Och ja, jag vet att man inte får ha hundar på offentliga badplatser, men såhär på vintern tror jag inte att någon misstycker. Det blev flera fina bilder och några filmklipp också!





 



4 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig fika idag :). Jag ska äta middag nu, sen ska jag kika på dina filmer! ÅH min lyckodag idag hihihih!

    SvaraRadera
  2. Haha nej vilka roliga videor=) Hon är så söt! Jag berättade väl att jag först tittade på pudel innan jag bestämde mig för en whippet? :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin ny blogg Nini :)
    Söta Zoë då ;)

    SvaraRadera
  4. Härligt med filmer och vad duktigt av dej att koppelträna. Jag orkar aldrig göra det även om Conrad verkligen skulle behöva det. Jag har honom lös hela tiden istället eftersom jag tycker det är så jobbigt när han drar.=)

    SvaraRadera