onsdag 2 december 2009

Kylig promenad

Idag när vi vaknade var hela världen vit! Inte av snö, utan frost. Jättevackert var det! Vi tog en lång promenad, jag och Zoë, och kameran hängde med förstås. Tyvärr dog batterierna efter bara några minuter, så det blev inte så mycket bilder.



När kameran dött och jag pratat lite i telefon bestämde jag mig för att försöka träna lite med Zoë. Jag hade inget godis med mig, men däremot en liten nalle. Jag prövade att köra några inkallningar (egentligen bara namnträning för jag sa aldrig "kom") och Zoë älskade nalle-belöningen! Det var så kul att se, en riktig seger att hon inte längre måste ha godis för att se det som en belöning. Så vi ska fortsätta att stärka upp nallarna och försöka belöna mycket med dem.

1 kommentar:

  1. Fina frostbilder. Jag ångrar mig att jag inte hade kameran framme denna dag faktiskt!

    SvaraRadera