fredag 18 december 2009

Ny banner!

Nu har jag gjort en ny "banner" till bloggen, eller vad man nu ska kalla det. Bilden högst upp alltså. Kände att jag ville ha den lite vintrigare! :) Egentligen hade jag tänkt göra den animerad, men det blev inget bra så den idén får vila så länge.

Igår blev det ingen promenix - det var snöstorm! Men imorse gick vi ut länge och det var mycket mysigt. Istället för att gå ut roade jag mig igår med att klippa Zoë! Jag tänkte bara raka nos och tassar, men när jag hittade två nya sår, som jag inte sett i den långa pälsen, bestämde jag mig för att skala av allt. Så nu är hon liten och tunn igen! Tur att hon har täcken. :)

Imorse fick vi ett genombrott i lampknapps-träningen. Zoë lyckades trycka på knappen! Tyvärr var det fel knapp (det finns två, bara en går till lampan), men ändå! Det bådar gott för den framtida träningen. Nu ska jag bara få henne att trycka på den vänstra istället för den högra.

 

1 kommentar: