måndag 14 december 2009

Snö!

Inatt kom äntligen snön! Jag är inget fan av vintern direkt, men nog är det mysigt med den första riktiga snön, det måste väl till och med jag erkänna. Så idag blev det mer foto-session än promenad. :D Drog med båda hundarna eftersom farmor inte känner sig på topp för tillfället och inte orkar gå ut. Först, innan snöbilderna, kommer den enda bilden som inte blev suddig på min och Sofias promenad i förra veckan! Zoë ser ovanligt dum ut eftersom hon morrar rakt in i kameran (dock pga. några som gick förbi):

Sen måste jag också berätta att Zita, som jag vill ha en valp efter, äntligen "släppt till" och blivit parad! Så nu blir det två spännande månader här framöver före beräknad nedkomst - hoppas, hoppas att hon är dräktig! Men här kommer i alla fall snöbilderna:


Ett par filmklipp kan man bjuda på också:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar