måndag 14 december 2009

Zoës kom-ihåg-lista

Idag har jag lagt till en ny "gadget" som de kallar det, här i bloggen. I brist på ett bättre namn kallar jag den "Zoës kom-ihåg-lista". Den är förstås min egentligen, eftersom Zoë inte lärt sig läsa ännu. ;)

Hur som helst, tanken med denna lista är att jag ska komma ihåg och vara peppad på att träna dessa viktigaste saker som jag vill ska vara under kontroll när valpen förhoppningsvis kommer i april. Självklart finns det alltid massor som man vill finslipa, men de här tre (för närvarande i alla fall) sakerna är de allra viktigaste som Zoë absolut inte får lära det nya tillskottet. Jag har också lagt till tre nya etiketter för dessa punkter så att jag lätt ska kunna se vad vi gör framsteg i och kanske vart jag har för stora krav eller tar för snabba steg framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar