onsdag 20 januari 2010

Nedrans hormoner...

Inatt började Zoë löpa. Tusan också! Hon hade inte kunnat vänta tre dagar tills chihuahuorna åkt hem? Nu kommer det vara kaos här till på fredag! Zoë ligger uppe i soffan och vilar, killarna ligger precis nedanför och vakar. Det blir ju en stressfaktor för dem också och det är så onödigt! Men vad ska man göra?

Om man nu ska försöka se något positivt med det hela, så hade hon ju kunnat börja löpet för två veckor sedan, och då hade hela hundpassnings-perioden varit olidlig. Och med lite tur kanske hon löpt klart när valpen kommer. Men det känns ändå mest jobbigt!

1 kommentar:

  1. Jobbigt med löpet just precis nu, vilken otur! Men nu är det imorgon de åker hem iallafall då. Oj då, ja man tackar för komplimang om förebild i bloggen =). Det är inte ofta jag är irriterad på Safira faktiskt, men jag tror de ligger i min personlighet också. Jag blir inte så irriterad på djur och människor så ofta, har ett stort tålamod helt enkelt =). Ordkontrollen, haha jag ska undersöka saken om jag lyckas hitta hur man tar bort den så ska jag ordna det!

    SvaraRadera