fredag 12 februari 2010

Idag blir jag med valp

Det känns helt overkligt fortfarande. Hela kvällen igår gick jag runt och sa till Michael "imorgon ska jag hämta min valp" och han nickade varje gång och tyckte väl att jag var knasig. Men det känns faktiskt jättekonstigt! Om mindre än tio timmar har jag ett nytt litet monster att uppfostra och ta hand om! Det som är mest spännande är förstås hur Zoë ska reagera. Vi hoppas på att hon inte är riktigt lika avig som Geisha var mot henne när hon var valp. Men Zoë brukar ju gilla andra hundar och har lekt med valpar, så det bör gå bra. Nu ska jag sova några timmar till innan jag åker och hämtar knodden! Bilder kommer säkerligen ikväll, om hon inte hinner bita sönder dator-sladden förstås. ;) (Det gjorde Zoë när hon var bebis.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar