onsdag 24 mars 2010

Anmäld till utställningsträning

Just nu sitter jag och pluggar - tråkigt! Nog för att djurens beteende är spännande, men kursboken läste jag förra året i instruktörsutbildningen och därför känns det en aning tråkigt att läsa precis samma sak igen. Hundens beteendebiologi är desto mer intressant tycker jag, men där har jag redan pluggat klart för den här veckan. :P

En liten paus i studerandet blev det nu, då datorn plingade till om att jag hade ett nytt mail. Det var en bekräftelse på att jag är anmäld till utställningsträning på pudelklubben i april! Det är en kväll med både teori och lite uppställning och sånt, och kostar bara 100 kronor! Det ska bli jättekul och förhoppningsvis kan det lugna mina nerver en aning inför de kommande utställningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar