tisdag 9 mars 2010

Första promenaden i Överby


Jag blir så förslappad när jag bor här ute på landet! Det är ju bara att släppa ut hundarna på tomten och sen springa in i värmen igen! Att ha en liten valp (som ju inte ska gå knappt någonting egentligen), gör ju inte direkt att man blir mer aktiv heller. Men igår sa jag till mig själv att vi ska bli mer aktiva och jag ska ge hundarna mer tid istället för att bara sitta vid datorn!

Så idag tog vi vår första promenad här på ön, sen vi flyttade tillbaka. Vi gick inte långt alls, men var väl ute i en halvtimme eller så i alla fall. Solen sken och jag tänkte att "nu blir det massor av fina bilder". Av 69 bilder har jag nu sparat sex stycken. Solen är förrädisk, tar man inte kortet i rätt vinkel bli det bara mörkt och tråkigt. Men här är några mysiga vinterbilder i alla fall!

"Å ett å två å tre å hopp!"

3 kommentarer:

  1. Söta bilder på söta tjejer :)

    SvaraRadera
  2. Pernilla Johanna10 mars 2010 kl. 14:29

    Hej Nini!
    Nu har jag läst ikapp och tittat på alla fina bilder. Härligt att hundarna är friska och att du med friskt humör accepterar att bo så omodernt. Kram på dig, från faster Pernilla Johanna

    SvaraRadera
  3. Här kommer mer info som jag lovade. Superbra artikel och jag tycker det funkar fint också.
    http://www.canis.se/bibliotek/artikler.php?id=54

    SvaraRadera