tisdag 2 mars 2010

Sol!

När vi gick upp i förmiddags var det strålande solsken! Så jag tog med mig kameran ut på andra kissningen och fick några fina snöbilder. Det var så kallt så jag klarade inte att sitta på huk särskilt länge, kunde inte heller kräva av vovvarna att de skulle vara stilla och posa. Men ändå!


Den här bilden kanske vissa tycker är äcklig... Men alla som haft valp vet vilken seger det är varje gång det bajsas ute, och det behövde förevigas! :P


Det är tur att Zoë är med ute, annars hade jag nog inte vågat ha valpen lös, så nära som vägen ligger. Eller tja, just nu är det väl för höga snödrivor för att hon ska våga sig bort från det upptrampade, men senare kommer det bli en kamp att våga släppa efter med rädslan för att hon sticker ut på vägen!


Just ja, det har jag ju glömt att skriva. Eko har, på helt egen hand, lärt sig att gå i trappan! Fort går det också! Inomhus-trappan är värre, den är både lackad (en aning hal) och lite snurrad. Det får bli nästa projekt, även om jag brukar locka henne några steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar