söndag 12 september 2010

Utställningsträning

Idag har vi varit på utställning! Fast vi har inte ställt ut, vi har bara varit där och låtit Duva (och jag och Michael med för den delen) vänja sig lite vid alla hundar och människor och hela miljön. Vi träffade Sofia där som ställde ut båda whipparna, med goda resultat vad jag förstår! Jag och Michael och Duva åkte hem efter att vi sett storpudlarna eftersom vädret var lite halvkasst, men jag hann i alla fall köpa lite hundleksaker och en ny klosax. Riktigt nöjd med mina inköp, bara sådant jag redan innan tänkt på att jag måste köpa. Jag hade gärna velat hitta ett utställningskoppel också, men det får väl bli en annan gång. Här är lite bilder från utställningen (den första är på Duva som fick ligga där bak för första gången när vi satt i bilen, annars har hon alltid suttit hos mig, det gick superbra!):


Och här är leksakerna som jag köpte, ett lekkoppel, en lång fläta med tofs och en pocket toy:

1 kommentar:

  1. Whippettjejerna o Bella13 september 2010 kl. 07:11

    Hahaha fy vilka söta bilder på Safira du tagit, jag snor dem av dig;) Jasmine ser lite trött ut. Sa jag att hon höll på o somna när vi "värmde" upp just innan vi skulle gå in? Lite innan man går in i ringen ska man ju va där men inte 4 tim haha :)

    SvaraRadera