onsdag 26 januari 2011

Stå-träning

Idag på morgonen har vi kört några mini-pass när vi var ute på promenad. Jag har nämligen (tillslut) insett att det är alldeles för halt inomhus för att ens försöka. Duva har väldigt snabbt plockat upp konceptet med stadga i andra sammanhang, så det här bör inte vara alltför svårt. Det vi måste kämpa med är däremot impulsen att sätta sig ner. Så fort jag håller min hand framför hennes nos så sätter hon sig ner. Jag ska se om jag kan få det på film här någon dag. Om inte annat kan man ju hoppas på att man kan få sig ett gott skratt när man ser tillbaka på det lite längre fram. :)


- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som tränar det. Jag har faktiskt inte orkat börja med utställningsträning än vilket jag skäms lite över..
    Ang. stadgan så försök med omvänt lockande. Det är perfekt för att öka förståelsen av stadga i en viss position.
    Kram på er!

    SvaraRadera