torsdag 21 april 2011

Härlig promenad och utställningsträning i vårsolen

Ååh, vad jag är taggad inför utställning nu! På morgonpromenaden tog jag med mig Duvas utställningskoppel och tränade lite. Det gick superbra, hon har verkligen mognat och också vant sig vid hela situationen tror jag. Hon tyckte inte alls att jag var särskilt obehaglig när jag tog i benen, vilket jag faktiskt inte behövde göra så värst mycket eftersom hon självmant ställde sig väldigt bra (så vitt jag kan bedöma). Springandet gick också riktigt bra! Hon sprang lite för långt fram till en början, men det var helt och hållet mitt fel för jag glömde bort hur jag höll kopplet.

Som sagt, nu ser vi verkligen fram emot utställningarna i maj! Förhoppningsvis kan hon i alla fall ta med sig litegrann av all showig utstrålning och "duktighet" som hon visade idag.


- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Åh vi måste öva tillsammans!:D Kan vi inte göra ett utställningsevent? Förhoppasningsvis kommer iaf du & jag! :D

    SvaraRadera