tisdag 5 juni 2012

Lite bilder på Sushi och Pralin

Det nya katträdet används flitigt! Och då ska man ju inte vara sämre själv, så jag har varit flitig med kameran, jag. Visserligen blev det inte någon mängd bra bilder, men några fina tyckte jag allt att jag fick. Här kommer de.














Idag har jag också fixat till Pralinens sida också, som var alldeles för ouppdaterad. Och på kvällen har vi varit på Arningen djurklinik och vaccinerat Duva (första gången jag prövat knnelhosta som nässpraysvaccin - coolt!) och tagit enmassa blodprover på Sushi. Eftersom det är helgdag imorgon får blodet ligga i veterinärens frys till på torsdag, men då ska de skeppas (eller hur de nu gör) till Finland och Tyskland. Hoppas på att vi har svar inom några veckor. Håll tummarna för negativt på HCM och FIV/FeLV samt A på blodgruppering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar