måndag 24 augusti 2009

Eldning vid Gullsjön

Jag vet att det här inte har något med pudlar eller hundar att göra, men det struntar jag i! :P Måste bara visa ett par bilder och ett videoklipp från lördagkvällen då det eldades vid Gullsjön. Grillades gjorde det också, men det hade jag och Micke missuppfattat så vi åt middag innan. xD

Detta virrvarr vet jag inte riktigt vad det är faktiskt...



Men det här virrvarret är definitivt Micke!



Börjar få blodad tand för det här med eldning. Inte att jag skulle vilja pröva på det själv (att håret på Mickes arm blivit avsvett pga. närkontakt med elden räcker som avskräckning för mig), men det är väldigt mysigt att sitta och titta (och dokumentera). Det trodde jag inte för ett halvår sen!

Här är filmklippet, mörkt som bara den och ingen vidare kvalité, men man ser någorlunda vad som händer i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar