måndag 17 augusti 2009

Grattis Micke 24 år!

Nu har min Micke blivit 24 år gammal! I helgen bar det av in till stan för att börja göra min "hemliga" tårta! Det mesta fixade jag hemma hos pappa, men gräddekorationerna gjorde jag hemma hos Micke. Blev riktigt nöjd med tårtan faktiskt! Eftersom Micke älskar pandor var det förstås dagens tema:



Är den inte fin? Här fixar Micke med den sista grädden. Jag var så stressad över att träffa massor av Micke-släkt, så jag kunde inte koncentrera mig!



Här är Mickes fina tårta som han gjorde. Marängbottnar, hallon, grädde och jordgubbar... Yuummmm! Fast min var ändå gulligare. ;)



Här är allt vi bjöd på (ja förutom dryck och frukt)... Helt galet!



Efter att släkten hälsat på kom Mickes kompisar och det blev en andra sittning. En av dem har en stor alaskan malamute-hane som heter Baron och det var första gången jag fick träffa honom! Så stor och maffig, en sån skulle man ha alltså. Jag var lite orolig att det skulle bli struligt eftersom Zoë löper, men hon satt instängd i Mickes rum och Baron verkade inte märka det alls. :P Vi tog en promenad tillsammans och visst, nog var han intresserad, men inte så där extremt som vissa hanar kan vara. Skönt! Tyvärr glömde jag helt bort att jag hade kameran, så det blev inga bilder på Baron! Det får bli en annan gång. :) Hur som helst har det varit en väldigt trevlig helg och jag hoppas Micke känner sig nöjd med sin födelsedag. Puss på dig älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar