tisdag 29 september 2009

Finbesök

De senaste dagarna har jag blivit mer motiverad att aktivera Zoë ute på tomten, det är superkul! Geisha har jag också tagit med och kört lite med, mest balans. Godisspår förstår hon inte alls. Båda har blivit duktigare och säkrare på att gå på stegen, det måste jag filma någon dag! Sen har jag också märkt att Zoë inte alls har så bra koll på omvägsproblem som jag trodde. Det tar en stund innan hon förstår att hon ska gå runt.. Här är ett par bilder på det:





Zoë blir bättre och bättre på godisspåren och jag har börjat förlänga dem och lägga in lite vinklar. Här filmar jag slutet på ett godisspår från i lördags:



I söndags kom Sofia och Safira ut hit till Överby! Det var jättekul att få visa dem runt och trevligt med lite medlidande. xD Vi spenderade större delen av dagen med att gå igenom Hundens Hus-papper och diskutera dem, väldigt nyttigt! Det hjälper verkligen (i alla fall för mig) med att komma ihåg allt om man får prata om det med någon och bolla idéer och tankar. Vi låg/satt mest i min säng eftersom jag inte har något skrivbord i mitt lilla 6-kvm-rum. Här är jag och Safira mitt uppe i pluggandet:



Zoë låg mest och sov under mina ben, men ibland tittade hon fram!



Safira var lite rastlös och började faktiskt gnaga på mina korgar! Så då fick hon ett ben istället och blir mycket lugnare. Hon gnagde så det kom blod!



Och så Sofia på andra sidan av sängen:





Tack för en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar