söndag 31 januari 2010

Överby-visit

Idag har jag, Zoë och pappa varit i Överby och hälsat på farmor och Geisha! Det kändes lite konstigt att komma tillbaka till alla mina saker när rummet var helt nerkylt. Men nu är det i alla fall dammsuget och så har jag tagit bort alla böcker och sånt från de nedersta hyllorna så att valpen inte kan bita sönder massa saker när vi flyttar tillbaka. :)

Geishas päls har verkligen växt mycket på bara några veckor! Jag försökte övertala henne att posa lite för kameran, men hon har alltid haft förfärlig kroppshållning så det blev inte så snyggt... Här är hon i alla fall:

 
  
  
Jag såg till att ta ner klippmaskinen också och klippte Zoës tassar. Och då insåg jag att hennes klor blivit mycket längre än jag anat! Jag har ju inte klippt dem sedan jag flyttade in till stan för tre veckor sedan. Såhär hemska såg de ut efter rakningen:



Så det blev klippning så fort vi kom hem!



De är fortfarande längre än jag skulle vilja, men det är i alla fall mycket bättre!
Imorgon ska jag och Zoë åka ut till Sofia och titta på hennes nya lägenhet! Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar