måndag 26 april 2010

Oj vad länge sen jag skrev i bloggen! Ändå har det hänt mycket roliga saker som jag borde ha skrivit om. I torsdags åkte jag och Zoë till min gamla gymnasiekompis Annas hunddagis och hälsade på. Det var över ett år vi träffades senast, så det var jättekul! Med de små hundarna på dagiset gick vi till rasthagen och lät dem busa ett tag. Zoë fick en beundrare i form av en brun mellanpudel-hane, som gick efter henne i princip hela tiden och flörtade. Jättesött var det!







Sen har jag i helgen varit på den sista Hund 3-helgen. Det var väldigt roligt och lärorikt, den här helgen handlade om berikning. Inga bilder därifrån, och inte heller några från Sofia och whipparna, där vi sov lördag-söndag. Tack Sofia för att du kunde inhysa oss när det var kris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar