tisdag 4 maj 2010

Agility upp och ner

Oj vad länge sedan jag uppdaterade! Jag och Zoë har varit hos Michael i en dryg vecka och då har det inte hänt så mycket värt att skriva om. Men en rolig sak är att vi nu börjat på agilitykursen hos pudelklubben! Två gånger har vi varit på än så länge, med sex gånger kvar. På första träningstillfället gick det jättebra och vi hade kul, Zoë älskade att träna med leksak som belöning och det var toppen, eftersom jag inte kan ge henne godis. Men igår, när vi var på andra kurstillfället... Då blev det tvärtom. Hon var så hungrig, att det enda hon fokuserade på var att leta mat och tappat godis i gräset. Så efter ett antal försök att tagga upp henne på leksaken gav jag upp, och vi stod mest och tittade på. Men då fick jag i alla fall tillfälle att fotografera de andra lite!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar