söndag 1 maj 2011

Nöjd

Något knasigt hände just, som kanske inte är så knasigt egentligen, men för mig är det faktiskt det. Jag läste precis på http://www.pudelbus.com/ att Anna tingat en valp (helt underbart söta valpar för övrigt). Normalt sett skulle jag i alla lägen bli avundsjuk, missunsam och lite deppad. Jag har den tendensen när det gäller valpar, tyvärr, och det är jobbigt att erkänna. Men nu kan jag göra det, just för att jag INTE fick någon av de känslorna den här gången. Jag är så nöjd och tillfreds med min två- och fyrbenta familj. Det är inget som fattas mig. Ja inte på den fyrbenta fronten i alla fall. Och det var så superskönt att få den insikten! Duva är den underbaraste hunden någonsin och hon räcker - från min mun som alltid gapar efter mycket är det faktiskt ganska extraordinary! :)


- Posted from my iPhone

2 kommentarer: