fredag 20 maj 2011

Nostalgi

Har suttit och tittat igenom gamla inlägg, från det allra första som jag gjorde i den här bloggen faktiskt. Trots att det bara var två år sedan känns det som att så mycket har hänt sen dess, och jag har verkligen växt och mognat! Allt känns liksom både nära och långt bort...

Som när jag och Zoë bodde på Värmdö (det här måste väl ändå vara den snyggaste frisyren på henne, blir riktigt inspirerad att plocka fram klippmaskinen!):


... När jag övertalade farmor (R.I.P.) att med Geisha agera projekthundsekipage till min instruktörsutbildning:


... Pandatårtan (som jag fortfarande är barnsligt stolt över) som jag gjorde till Michaels första födelsedag efter att vi lärt känna varandra:


... Att jag började lära Zoë massor av trix, så aktiva vi var! Tänk vad mycket vi tappat. Det här till exempel, fick aldrig något kommando och är förmodligen nästan bortglömt nu:


... Det underbara förhållandet som Zoë och Eko utvecklade (som Duva och Zoë aldrig kommer att få):


... Sorgen (främst för Zoës skull, faktiskt) och skammen jag kände när jag tog beslutet att lämna tillbaka Eko eftersom jag aldrig lyckades knyta an till henne:


... Hur jag rakade ner hela Geisha trots att det fortfarande var kallt och snö ute (men visst var hon ruskigt snygg, trots magen?):


... Första gången jag träffade härliga lilla bebis-Jasmine:


Ja, och så massor av andra minnen förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar