lördag 27 augusti 2011

Nu får det vara nog

Jag är så trött på mig själv! Sen i mitten av juli har jag haft zero motivation att träna något överhuvudtaget med hundarna och det driver mig till vansinne! Jag vet ju att de behöver och vill träna, men jag har ingen inspiration och vill inte. Jag som trodde att jag skulle bli taggad och motiverad av att vara på Pudellägret, men det är nästan som att det blev tvärt om, att jag använde upp mitt lager hundträningsglädje. What is my problem?! Jag vet faktiskt inte, men jag börjar bli riktigt irriterad på mig själv nu. Inte har man råd att gå kurs heller och få inspiration den vägen.

Suck!


- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Sänka kraven på dig själv och bara göra roliga "oplanerade" saker tillsammans? Lägga undan "så här ska man göra" böckerna om hundträning ett tag? Inte se det som "träning" utan gemensamt bus och inte så seriöst? Kram kram, hoppas få se er den 12.e.

    SvaraRadera