söndag 28 augusti 2011

Ny kamera

I förrgår fick jag hem min nya kamera, tjoho! Den verkar väldigt bra, men jag tror man måste lära sig inställningarna lite mer än på den förra jag hade, där auto-läget funkade mycket bra för mig nästan jämt. Jag upplever att de här bilderna faktiskt är lite under föväntan, men som sagt tror jag att det beror på att mina inställningar inte är optimala. En sak jag är imponerad av är i alla fall att den kan ta bilder inomhus utan blixt. Inte i vilka ljusförhållanden som helst förstås, men auto-blixten går inte alls igång lika "lätt" som på mina tidigare kameror och det är verkligen ett plus! Här är lite diverse bilder:











2 kommentarer:

  1. Vad blev det för kamera?

    Han är RYSLIGT söt Pralin!!!

    SvaraRadera
  2. Skoj! Det verkar va en bra kamera för det var jättefina bilder!

    SvaraRadera