onsdag 30 maj 2012

Sushi - den apportälskande katten

Jag har väl skrivit tidigare i bloggen om att Sushi tycker om att apportera små leksaksråttor. Det är så sant, men nu har hon utökat repertoaren. Lite allt möjligt har hon självmant kommit med de senaste dagarna. Tops är något hon gärna apporterar självmant. Idag testade jag ett par nya grejer, och visst - hon var med på noterna! Här kommer en liten film, och massor av bilder på vår fina, fina flicka.


"Titta vad jag har, matte!"

"Äsch, du kan få den, här..."

"Den försöker rymma in under sängen!"

"Jag bryr mig väl inte om den där heller..."



"Såååå tråkigt. Jag leker inte med dig mer."

"JAG MÅSTE HA TAG I DEN! NU!"

Oj, vad hon ser sammanbiten ut. :D

"Matte, du har för många kuddar. Och sängen behöver bäddas. Bara så du vet."

Det här är Sushis typiska busblick. Hon lägger nästan alltid huvudet på sned och stirrar på det där små-galna viset innan hon hittar på något riktigt bus eller får ett tokryck och springer genom lägenheten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar